Количество
|
Стоимость
|
||
|
Засновник і генеральний директор AUP Боб Холіс почав займатися підводним плаванням в кінці 1950-х років, коли рекреаційний дайвінг був ще в зародковому стані. Любовь до дивингу, незабаром привела його до підводної фотографії, що стало його хоббі, і сподвигло створити своє власне спеціалізоване обладнання. Імея наукову ступінь в області машинобудування, було природним для Бока Холіса почати проектування та виготовлення підводних камер та корпусів стенбоскопів в механічних цехах Anchor Shack. А в 1965 році був відкритий роздрібний магазин спорттоварів у Хейворде, штат Каліфорнія. Найближчим часом дайверси з інших країн почали просити Боулі Холіса зробити для них обладнання, і почався успішний бізнес через поштові відправлення.
В 1972 році Боб Холлис заснував компанію American Underwater Products і став продавати товари під торговою маркою Oceanic. Компанія почала з дюжини найменування для дайвінгу, в тому числі фото лінійка Anchor Shack. Після чотирьох років роботи Холлис зробив великий стрибок вперед, коли він придбав виробничу компанію Farallon. Це придбання негайно дало Oceanic повну лінійку обладнання для дайвінгу, включаючи інноваційну лінію приладової продукції. "Я бачив у цифрових приладах ключ до майбутнього дайвінгу", пояснює Холіс, "ведь дайвери повинні швидко і точно розрахувати безліч змінних величин, таких як їх глибини, безпечні для подружжя, і вимоги декомпресії, щоб уникнути косіонної хвороби". Після цього Oceanic почав працювати над дослідженнями та розробками принципово нових інструментів. В 1981 році компанія представила пристрій Datamax, перший аналоговий глибиномер з автоматичним цифровим таймером. Продукт стати хітом і висунув Oceanic на першу плану постачальників підводного обладнання.
В початку 1980-х Холіс допоміг ввести в індустрію дайвінгу поняття "електронний підводний комп'ютер". Ці складні допоміжні інструменти спромоглися розраховувати і відобразити безліч важливих відомостей для дайверів, в тому числі час завантаження та глибини, швидкості підйому, витрати повітря, поглинання азоту та іншої істотної інформації, необхідної для безпечних погрузів. Підводний комп'ютер справив революцію в безпеці дайвінгу і вважається обов'язковою частиною устаткування для всіх дайверів.
Щоб створити продукти, які продовжують революцію в дайвінгу, Холіс створив кілька дочірніх компаній у сім'ї American Underwater Products.
Сміна власників
У 2017 році відбулася знаменна подія - марки Oceanic і Hollis були включені в склад сімейства продуктів компанії Huish Outdoors і доповнили ряд найпопулярніших брендів: атомні акваматики, Bare, Stahlsac, Zeagle.
Океанік
Інноваційні продукти для скачування Oceanic продаються в більш ніж 600 американських ритейлерів по дайвінгу та в усьому світі через більш ніж 25 міжнародних дистриб'юторів та власних дочірніх компаній AUP в Австралії, Сінгапурі, Японії, Європі, Росії та інших країнах.